67,99 zł
Cena regularna:
97,99 zł
Książeczka Polsko - Angielska
Opis
Książeczka Polsko-Angielska zainspiruje do poznawania obrazków, cyfr, kolorów . Dzieci przerzucając kolejne strony mogą naciskać guziki, decydując jakie nowe słowa chcą poznać. Pięć różnych trybów zabawy oraz przyjazna grafika zachęci do zdobywania nowej wiedzy oraz utrwalania wiadomości. Książeczka posiada 4 dwustronne karty z obrazkami i 5 trybów zabawy. Każda jej strona jest kolorowo i barwnie ilustrowana. Wyposażona w przełącznik natężenia dźwięku. Doskonała do nauki podstaw języka angielskiego.
Zabawka pozwala dziecku zdecydować o intensywności i rodzaju zabawy zgodnym z wiekiem oraz zainteresowaniami malucha.
Książeczka Polsko-Angielska zainspiruje do poznawania obrazków, dźwięków, cyfr, kolorów. Dzieci, przerzucając kolejne strony, mogą naciskać guziki, decydując, jakie nowe słowa chcą poznać. Pięć różnych trybów zabawy oraz przyjazna grafika zachęci do zdobywania nowej wiedzy oraz utrwalania wiadomości. Książeczka posiada 4 dwustronne karty z obrazkami i 5 trybów zabawy. Każda jej strona jest kolorowo i barwnie ilustrowana. Wyposażona w przełącznik natężenia dźwięku. Doskonała do nauki podstaw języka angielskiego.
Smily Play Książeczka Polsko-Angielska to 5 zabaw edukacyjnych:
- Nazywanie obrazków
- Słówka angielskie
- Quiz po polsku
- Quiz po angielsku
- Melodie i dźwięki
Co zyskuje dziecko:
- Rozwój sprawności dłoni i koordynację oko-ręka poprzez przerzucanie stron książki i precyzyjne wciskanie guzików.
- Pomaga w rozwijaniu umiejętności słuchania i ładnego mówienia.
- Ćwiczy pamięć i koncentrację - przy sprawdzaniu swojej wiedzy w quizach.
Zabawka wymaga baterii: 2 x AA 1.5V (dołączone).
Dane techniczne
Nr katalogowy | 2267 |
Wymagania wiekowe | od 24 miesięcy |
Płeć | Chłopcy, Dziewczynki |
Kolor | Wielokolorowy |
Pozostałe parametry | Wymiary opakowania: 32 x 27 x 8 cm |
Zasilanie | Baterie/akumulatory AA |
Produkt na baterie | Tak |
Baterie w zestawie | Tak |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.